21 %
تخفیف
1,250,000 تومان
1,600,000 تومان
0 خرید
درباره این محصول

ساعت های دیواری چوبی که در مجموعه کژوال  تولید و به فروش می رسد ، تماما از چوب های درختان با کیفیت جنگلی و پس از طی چندین مرحله کنترل کیفیت آزمایش شده و به تایید رسیده اند .صفحه اصلی این ساعت ها از مرغوب ترین چوب ها بوده و بسته به جنس ، سن و قدمت درخت به رنگ های گوناگونی وجود دارند .

ساعت دیواری روستیک از طرح های قدیمی یا طبیعی پیروی می کند و محبوبیت زیادی در میان افرادی که به دکوراسیون های خاص اهمیت می دهند دارد. ساعت روستیک بافت چوبی داشته و اکثرا دارای صفحه چوبی و خالی از تزئینات است. این ساعت ها ساده و شیک هستند و در واقع در ساعت های دیواری با طرح روستیک تنها شاهد بافت طبیعی چوب هستیم و همین موضوع آن ها را خاص تر کرده است. اگر جزئیات دیگر دکوراسیون داخلی شما (مثل مبلمان، میز تلویزیون) طرح روستیک دارد، خرید یک ساعت دیواری روستیک می تواند بهترین انتخاب باشد. همین حالا برای خرید و مشاهده مدل های ساعت دیواری از طریق وب سایت  اقدام کنید، امکان ارسال محصولات به سراسر کشور در این مجموعه وجود دارد

 

ساعت دیواری روستیک سبک جدیدی از ساعت های مدرن است که اخیرا در بازار ارائه می شود

مزیت این محصول نسبت به ساعت های بازار :

  • محصول ما کاملا دست ساز است و نسبت به سلیقه شما تو ابعاد دلخواهتون ساخته میشه
  • رینگ خارجی ساعت کاملا از چوب ساخته شده و نسبت به نمونه های بازار  وزن سبکی دارد و  حمل و استفاده از آن بسیار ساده است.
  • ساخته شده از چوب گردو
  • مناسب برای ادارات و منازل
  • ساخته شده از بهترین متریال
شرایط استفاده
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
پیش نمایش نقشه
نظرات
0 دیدگاه
کالاتگ
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "ساعت دیواری روستیک چوبی با موتور آرامگرد (قطر 50 )"
برچسب های مرتبط