حس خوبِ خرید با کالاتگ

مجموعه ی کالاتگ از سال 1398 فعالیت خودش رو شروع کرد .

اعتقاد داریم باید محصولات قبل از ثبت در سایت و فروششون ، بررسی بشن و اصالت کالا و سلامت کالا چک بشه و بعد به نمایش عموم گذاشته بشه

کارشناسان ما تمام محصولات رو موقع ثبت در سایت و قبل از ارسال چک میکنند تا با اطمینان به دست شما برسند .

در کالاتگ هر محصولی قابل فروش نیست و تنها محصولاتی که دارای اصالت هستند امکان ثبت دارند .

ما در زمینه ی کالاهای دست ساز ، محصولات خانگی ، کالاهای دیجیتالی و محصولاتی که متفاوت تر از بقیه هستند ، فعالیت داریم .

داستان ما

دیجی تخفیف نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد « حس خوب هیجان » در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده . دیجی تخفیف قالب وردپرس تخفیف گروهی میباشد که بستری برای ارائه انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره . رزرو رستوران ، بلیط قطار ، بلیط هواپیما ، رزرو تور ، رزرو هتل ، خرید بلیط استخر با تخفیف و کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که در دیجی تخفیف در دسترس شما هستند و تخفیفان به انجام آن‌ها مفتخر است .

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد . کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته ، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد . در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد .

کالاتگ با مجموعه زیر همکاری می کند

نیاز به کمک دارید ؟

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید .