کسب و کار خود را تبلیغ کنید

خوش آمدید به دنیای خلاقیت و کارآفرینی ! در کسب و کار ما ، ما به جرات بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهیم . از طراحی وبسایت‌های مدرن و متناسب با نیازهای شما ، تا ایجاد استراتژی‌های بازاریابی قدرتمند برای رشد و توسعه کسب و کارتان ، ما در کنار شما هستیم . با تیم متخصص و خلاق ما ، هدف ما ارتقاء شما در جهان دیجیتال است . به کسب و کار خود توان بهبود و رشد بیشتری ببخشید. با ما همراه باشید و موفقیت را دنبال کنید !

ارائه کوپن و تخفیف

کوپن همیشه از اجزای اصلی تبلیغات خرده فروشی‌های آنلاین بوده است . بنابراین نیازی نیست که درمورد قدرت آن چیزی بگوییم . شما همیشه دیده‌اید که از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران تا نوپاترین آن‌‌ها همواره در حال ارائه کدهای تخفیفی به مناسبت‌ها و روش‌ها و بهانه‌های گوناگون هستند . اما باید بدانید که از کوپن‌های تخفیف می‌توان استفاده بهتری نیز کرد که نقشی فراتر از صرفاً افزایش انگیزهٔ خرید ایفا می‌کند .

کوپن به‌عنوان طعمه‌ای برای به قلاب انداختن مشترکین جدید ایمیل نیز می‌تواند عمل می‌کند و سپس با ایمیل مارکتینگ آن‌ها را به مشتری وفادار خود تبدیل کنیم . مطلب آموزش ایمیل مارکتینگ در این باره مفید خواهد بود . در تصویر زیر می‌بینید که فروشگاه اینترنتی مدیسه کد تخفیفی را به عنوان انگیزه‌ برای دریافت ایمیل استفاده کرده است .

جایزه و هدیه

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند . با دادن جایزه کاری کنید که مردم درمورد برند شما صحبت کنند . تبلیغ جایزه‌ها روی وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی ، برند شما را درمعرض دید افراد بیشتری قرار می‌دهد و فروش شما یا لیست ایمیل شما را طولانی‌تر می‌کند . بامیلو با چنین کمپینی که در زیر می‌بینید مشتریان جدیدی را برای خود ایجاد کرد .

برگزاری مسابقه

برگزاری مسابقه‌های اینستاگرام و تلگرام ( یا مسابقاتی که در هر شبکهٔ اجتماعی یا کانال دیگری برگزار می‌کنید ) یکی از بهترین روش‌هایی است که برندهای تجارت الکترونیک یا فروشگاه‌های آنلاین با استفاده از آن می‌توانند کاربران بیشتری را از برند خود آگاه کنند ، جامعه‌ای تشکیل بدهند ، ترافیک و میزان بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را بالا ببرند و فروش خود را افزایش دهند .

بهترین شیوه‌های برگزاری مسابقات در رسانه‌های اجتماعی عبارت‌اند از :

1 . ایجاد هشتگی خاص برای مسابقه 

2 . ایجاد تصویر یا ویدئویی برای اعلام برگزاری مسابقه 

 3 . ایجاد پست‌های نمونه‌ای که الهام‌بخش کاربران باشد

4 . به‌دست آوردن حقوق قانونی لازم برای استفاده‌ مجدد از محتوای تولیدشده توسط کاربران (UGC)

5 . نمایش پست‌های برگزیده در یک گالری در وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی خود

6 . پایبندی‌به قوانین آن شبکه و انتشار سیاست‌های مسابقه

نمایش پرفروش‌ترین محصولات

اگر از یک میزبان مخصوص سرو غذا در هتل بپرسید که غذای محبوب آنها چیست، احتمالا به شما پاسخ می‌دهد : « محبوب‌ترین پاستای ما … است » یا « اگر خیلی گرسنه باشید ، باید بگویم که همه واقعا عاشق … ما هستند » یا چیزی شبیه این . غذای پیشنهادی او غذای شناخته‌شده و معروف آنهاست ، یا غذایی است که به‌راحتی آماده می‌شود یا بیشتر از غذاهای دیگر برای آنها سودآور است .

بسیاری از رستوران‌ها با مشخص کردن محبوب‌ترین غذاهای خود در منوی رستوران شما را از پرسیدن چنین سؤال‌هایی بی‌نیاز می‌کنند . شرکت‌های تجارت الکترونیک نیز می‌توانند همین‌طور عمل کنند .

این طبیعت انسان است که دنباله‌روی جمع باشد . خریداران نیز از راهنمایی استقبال می‌کنند . یکی از راه‌های افزایش فروش فروشگاه اینترنتی این است که پرفروش‌ترین محصولات یا پرفروش‌های محصولات در هر دسته‌بندی را به آنها نشان بدهید . با این کار سردرگمی آنها را کاهش داده و فروش خود را افزایش می‌دهید .

ساخت ویدئوهای نمایشی

بدون شک نمایش تصاویر به فروش محصولات کمک می‌کند ، ولی استفاده از تصاویر روشی معمولی و عادی است . شما می‌توانید فروش محصولات جدید ، ویژه یا محبوب خود را با تولید ویدئوهای تبلیغاتی یا ویدئوهای کوتاهی که به بررسی محصول می‌پردازند ، افزایش دهید .

این ایده را فقط برای چند مورد از محصولات خود امتحان کنید و اثر آن را بسنجید تا متوجه شوید که آیا سرمایه‌گذاری روی تولید ویدئو بازدهی دارد یا خیر . اگر متوجه شدید که نمایش ویدئو موجب افزایش فروش فروشگاه اینترنتی می‌شود ، می‌توانید این برنامه را با تولید ویدئوهای بیشتر گسترش دهید و روش‌های مختلف تولید ویدئو و انواع مختلف ویدئو را امتحان کنید .

دیجی‌کالا همان‌طور که می‌دانید برای بسیاری از محصولات دیجیتال خود ویدئوهای بسیار جذابی تولید می‌کند .

ارائه نقد و بررسی ، نظرات ، امتیازات و …

نمی‌توانم بگویم که استفاده از بخشی برای نقد و بررسی کاربران ، ایدهٔ خوبی برای برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی است یا حذف آن ایدهٔ بدی است . هر دو گفته درست است و احتمالا باید بگویم که به‌لطف دیجیکالا ، خریداران انتظار دارند که نقد و بررسی کاربران دیگر را مشاهده کنند .

سیستم‌های استاندارد نقدوبررسی محصولات تجارت الکترونیک مفید هستند ، ولی سیستم‌هایی که شامل عکس یا ویدئوهایی هستند که داستان‌های مشتریان را زیباتر می‌کنند ، جذاب‌تر هستند . مثلاً تصویر یک خریدار که نظرش را درباره محصول می‌گوید بسیار به ایجاد حس اعتماد کمک می‌کند .

نمایش نشان‌های اعتماد

مشتریان معمولا وقتی درمورد امنیت پرداخت خود نگرانی‌های داشته باشند ، فرآیند خرید را نیمه‌کاره رها می‌کنند . با نمایش یک یا چند نشان می‌توانید مشتریان را متقاعد کنید که این فرآیند ایمن و مطمئن است . نشان‌های اعتماد در کشور ما نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) ، نشان ساماندهی اداره رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد ، نشان اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یا لوگوی بانکی که درگاه پرداختش را به شما داده است . اگر هم از درگاه‌های واسط پرداخت استفاده می‌کنید نماد پرداخت امن آن‌ها نیز موجود است .